ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!