השלבים בפתיחת עסק
השלבים בפתיחת עסק
שואל את עצמך איפה להתחיל? הנה מספר טיפים שיעשו לך קצת סדר בבלאגן.
האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
מתחרים זה טוב?!?
מתחרים זה טוב?!?
כמעט כל בעל עסק יספר לך שהדבר שהכי מלחיץ אותו זה המתחרים והמחירים הנמוכים שלהם. האם זה נכון?

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני

כבעל עסק ותיק אתה בטח זוכר את החודשים הראשונים כשפתחת את העסק, גם אם היו קשיים בהתחלה, העסק זרם... ואפילו זרם לא רע. בהתחלה היית לבד או עם השותף, אח"כ כבר הוצאת כסף על מזכירה ופועל. גורמי הפרסום החלו להציק לך או שאתה פנית אליהם וכך עובר הזמן. ישנם כאלה שתקועים עדיין בשותף והמזכירה וישנם גם כאלה שהתקדמו והקימו ארגון. בכל מקרה ההתחלה נראתה ורודה בהרבה ועכשיו... ההתמודדות עם פועלים לא ממשומעים, ירידה במכירות וקשיים פיננסיים בגלל תחרות בשוק או גדילת העסק, כל אלה הופכים אותך לעייף ועצבני ואתה אפילו מתחיל לחשוב על מכירת העסק או סגירתו.
בל נשכח את ההוצאות על שיווק ופרסום, שלרוב לא הצדיקו את התוצאה ולעיתים להיפך - דווקא הביאו לקוחות רבים, איתם לא יכולת להתמודד מפאת חוסר מוכנות, שגרמה לבריחת הלקוחות המתלוננים על זמני המתנה ארוכים או שרות לקוי
העסק שלך, מעצם היותו מנגנון המקבל החלטות ומוציא אותן אל הפועל, נקרא ארגון. שיתוף נכון של גורמים רבים הן בתוך העסק שלך והן מחוצה לו יהפכו את עסקך לארגון מצליח.

 אם אתה רוצה לתת כוח לעסק שלך ולהפוך אותו יציב ויעיל, עליך לקבוע מטרות ברורות, והן שיהפכו את העסק שלך לכז. ארגון ללא מטרות ברורות ומוגדרות סופו שלא יחזיק מעמד לאורך זמן וגם אם יחזיק, יהיה בתהליך של גסיסה מקרטעת עד שיקרוס. 
כאשר אנו מגדירים ארגון יעיל, אנו מדברים על חלוקת תפקידים ברורה, כללים ברורים, יחסי עובד מעביד תקינים וכמובן סדר- הן פנימי אל תוך הארגון והן בעבודה עם גורמים חיצוניים. הדבר מתבטא בניהול ספרים תקין, עבודה תקינה עם גורמים חיצוניים, ניהול תשומות כגון חומר גלם ציוד כוח העבודה ותפוקות כגון איכות המוצרים שירות לקוחות תקין ועוד.רק חיבור ושילוב נכון בין כלל הגורמים הנזכרים ואלה שלא הזכרנו, יצליח ליצור מציאות שבא -עסקך יכול להתקדם בצורה בטוחה ,לעבר היעדים שהצבת לעצמך.

 

טוהר מולטימדיה מספקת שירותי ייעוץ עסקי וייעוץ ארגוני  אנו נבחן את העסק שלך מקרוב נראיין אותך ואת עובדיך ונבחן את אופי קבלת ההחלטות והמטרות בעסק. אנו נבדוק כיצד אתה מתנהל מול לקוחותיך ולא פחות חשוב עובדיך!!! נבחן את פעילותך מול קהל היעד שלך וגורמי חוץ אתם אתה מתנהל.
אנו נסייע לך אם תרצה, לנהל קמפיין שיווקי שיתאים לתקציבך ובכך תחסוך לעצמך הוצאות מיותרות ונסיונות סרק.

אנו נסייע לך בע"ה לבנות נכון את הארגון שלך ונקדם אותך אל עבר המטרות שהצבת לעצמך כשפתחת את העסק שלך ועתה נראים כמו חלום רחוק.

 הזמן פגישה. יועץ מטעמנו יפגוש אותך ויבחן האם ביכולתנו לסייע לך ואם כן אנו בע"ה נהיה הדרך שלך להצלחה.
אנו נשמח לספק לך את שרותינו כגון יועץ עסקי יועץ ארגוני ,יעוץ שיווקי  מיצוב העסק  מיתוג העסק קידום מכירות בניית אתר אינטרנט קידום בגוגל ועוד