האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
מהו יועץ עסקי?
מהו יועץ עסקי?
על היועץ העסקי, יתרונותיו וכיצד הוא יכול לעזור לבעל העסק תוכלו לקרוא כאן.
מי צריך יועץ עסקי?
מי צריך יועץ עסקי?
מדוע נחוץ לעסק יועץ עסקי וכיצד יכול היועץ להוביל את העסק שלך קדימה.

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

הכוונה שיווקית

שיווק עסק חדש

אז השקענו בהכנות המתאימות לפתיחת העסק. השקענו במחקר והבנת מטרת העסק, מצאנו מקום אידיאלי להקמה, בנינו תוכנית עסקית ( או אסטרטגיה עסקית )חישבנו הוצאות, עבדנו על תמחור מדויק של המוצר או השירות שלנו, בקיצור עשינו הכול בכדי שנוכל להתחיל להיכנס ברגל ימין לעולם העסקים... ומה עכשיו???

איך יגיעו לקוחות אל העסק שלנו? כיצד נפיק את המרב מהשקעתנו בזמן ובכסף...

 

פתיחת עסק - איפה מתחילים

לכל עסק סגנון שיווק משלו. ישנם עסקים שסגנון השיווק המתאים להם הוא שיווק באינטרנט, אחרים שיווק במדיה כתובה ומודעות רחוב וישנם כאלה ששיווק מדלת לדלת הוא הכלי היעיל בשבילם.
ניתן לומר שבכדי לדעת לנצל נכון את הכלים השיווקיים המתאימים לנו כדאי לנתח נכון את האמצעים לבניית האסטרטגיה השיווקית.

 

סגנון העסק

כאמור, ישנם סגנונות שונים של עסקים ולא כל כלי שיווקי יתאים לכל סגנון. קידום באינטרנט למשל ודאי שלא יתאים לפיצוציה, לעומת זאת מסעדה יכולה להיעזר בקידום כזה. קידום בפייסבוק הינו כלי יעיל לקמפיינים פרסומיים לחברות גדולות אך יהיה גם הפיתרון האולטימטיבי לעסקים מקומיים קטנים, שרוצים להתפתח מהר באזור שלהם. עסקים כאלה יפרסמו גם בעיתונות המקומית, או יחלקו פליירים בתיבות הדואר. שירותי צווארון לבן כגון חברות ביטוח יועצי מס או רופאי שיניים יעדיפו דיוור ישיר על פליירים, וכמובן גם הם ישלבו קידום לעסק באינטרנט בכל האפיקים.

תקציב שיווקי

עסק גדול כקטן חייב להגדיר מראש מהו התקציב אותו הוא מתעתד להוציא על שיווק ופרסום. המטרה בבניית תקציב היא למנוע מצב שבו בעל העסק ישקיע יותר מיכולותיו הכלכליות. בנוסף ע"י תקציב מוגדר מראש, נשכיל להשתמש באמצעים המתאימים לגודל התקציב ולפזר את תקציב השיווק על כמה שיותר אמצעים שיקדמו את העסק שלנו.

 

מתחרים

אחד הכללים החשובים בדרך לשיווק נכון של העסק שלך הוא לימוד המתחרים. לא משנה אם אנו עסק אינטרנטי או עסק מקומי קטן שמוכר שירותים לקהל יעד המקומי... לימוד המתחרים שלנו, יסייע לנו ללמוד מה עובד ומה לא, שהרי סביר שעסק וותיק יפטר מדברים שעלולים לפגוע במכירות שלו ויתעקש על כאלה שיסייעו לו. לימוד מטעויות של אחרים יחסוך לנו זמן ויסייע לנו אפילו לתמחר נכון (כמובן שיש להשתמש בנתונים נוספים לתמחור) את העסק שלנו.

 

ייעוץ והכוונה

אחת הבעיות המרכזיות בבניית עסק חדש, הינה היכולת להבין כיצד להשתמש נכון, בכלים שהזכרנו לעייל ובשילוב הידע והתקציב שברשותנו. מאחר וכך אנו ממליצים לכל מי שפותח עסק, מעבר לבדיקת כדאיות פתיחת העסק, לפנות לבעלי עסקים מצליחים שהוא מכיר, לשמוע מהם מה עזר להם להפוך מצליחנים וללמוד מהם על חריצות והתמדה. למדו בין השורות מה כדאי או לא כדאי לכם לעשות. כמובן שמומלץ מאוד לקחת ייעוץ מקצועי. ייעוץ כזה ימנע מכם נסיונות מיותרים וזריקת כסף לאפיקים לא נכונים. ייתכן אפילו שייעוץ מקצועי ימנע מכם להקים עסק שסופו עלול להיות כישלון, אך ברור שעדיף לא לפתוח עסק שסופו כישלון. במקביל כמובן שייעוץ מקצועי יהיה כלי יעיל חשוב ומשתלם בדרך שלכם להצלחה.