השלבים בפתיחת עסק
השלבים בפתיחת עסק
שואל את עצמך איפה להתחיל? הנה מספר טיפים שיעשו לך קצת סדר בבלאגן.
מתחרים זה טוב?!?
מתחרים זה טוב?!?
כמעט כל בעל עסק יספר לך שהדבר שהכי מלחיץ אותו זה המתחרים והמחירים הנמוכים שלהם. האם זה נכון?
מהו יועץ עסקי?
מהו יועץ עסקי?
על היועץ העסקי, יתרונותיו וכיצד הוא יכול לעזור לבעל העסק תוכלו לקרוא כאן.

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

כתיבה שיווקית לאתר

כתיבה שיווקית לאתר

המשפט שכולנו מכירים "הבגד עושה את האדם", השפיע רבות, על הדרך בה כולנו רואים את העולם ומכירים אותו כיום. כאשר אתה מבחין באדם, לעיתים ברחוב ולעיתים בפגישה עסקית, באופן טבעי (גם אם לפעמים מוטעה), המוח שלך יפעל ויבחר לשייך את העומד מולך, לקבוצה זו או אחרת ויציג אותו בפניך, על פי ההתרשמות הראשונית. האם העומד בפניך מסודר או מבולגן, האם בגדיו נקיים או מלוכלכים, פשוטים או יוקרתיים. כך בעצם בוחן המוח את בחינתו הראשונה וכך מציג בפניך את האדם העומד מולך. בשלב הבא יבחן המוח באופן טבעי את סגנון דיבורו, תוכן דיבורו ונמוסיו וכמובן את הידע אותו הוא מפגין.

חשוב שתדע!!! האתר שלך הוא אתה!!!  הזמן שלך להרשים לקוח פוטנציאלי הוא קצר מאוד. אם לא יצליח להתמצא באתר שלך ולא יגיע לאן שרצה כבר בדקה הראשונה... אם הטקסט באתר מבולבל, אינו איכותי ורמתו השיווקית ירודה... יקבל הלקוח רושם שלילי על האתר וכך תבריח אותו אל מתחריך.
חזות האתר שלך ותוכנו, הם הם פרטי הלבוש שלך והמלל אותו אתה מוציא מפיך..

חשוב לומר, שהיום, בעידן האינטרנט, ניתן למצוא כותבים' המבקשים שכר זעום על עמלם והם מוציאים תחת ידם, טקסטים לא איכותיים בלשון המעטה. כתיבה זו לא רק שאינה שיווקית מאחר והיא מיועדת בעיקר למנועי החיפוש, היא גורמת נזק רב לבעל העסק, היות וקורא הטקסט מבין שהגיע לעסק המשדר חוסר רצינות. לכתיבה שיווקית איכותית ישנם כללים שעין לא מקצועית לא בהכרח תבחין בהם, אך לטקסט תהיה השפעה רבה יותר על הקורא.

הוצאת די הרבה על תדמית העסק שלך. השקעת גם די הרבה, על האופן בו יראה אותך הלקוח. נשאר לך רק להשקיע בתוכן האתר וארגונו לנוחות המשתמש.

צור עימנו קשר ונשמח לספק לך את שרותינו, נשמח למלא תפקיד כיועצי השיווק של האתר שלך. נסייע לך בארגונו ובכתיבת הטקסטים השיווקיים שלו. נשמח גם לנסח אתך יחד סלוגן מתאים ונבנה אותך, כנותן שירות איכותי המשדר רצינות. בנוסף כדאי שתדע כי אנו מתאימים את הכתיבה באתר לגוגל בצורה שלא תפגע ברמתו ובאיכותו  ותסייע לו להתקדם במנועי החיפוש השונים בצורה טבעית.

 

נשמח לעמוד לשרותך

אנו נשמח לספק לך את שרותינו כגון יועץ יעוץ ארגונייעוץ שיווקי  מיצוב העסק  מיתוג העסק קידום מכירות בניית אתר אינטרנט קידום בגוגל ועוד

 

 התקשר 1700-704-676

ונשמח לעמוד לשרותך