האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
מהו יועץ עסקי?
מהו יועץ עסקי?
על היועץ העסקי, יתרונותיו וכיצד הוא יכול לעזור לבעל העסק תוכלו לקרוא כאן.
מתחרים זה טוב?!?
מתחרים זה טוב?!?
כמעט כל בעל עסק יספר לך שהדבר שהכי מלחיץ אותו זה המתחרים והמחירים הנמוכים שלהם. האם זה נכון?

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

בניית קמפיין פרסומי

בניית קמפיין פרסום

כאשר אנו בונים קמפיין פרסום לעסק, עלינו לקחת בחשבון מספר גורמים, אשר יהוו מרכיב חשוב בבחירת האמצעים אתם נשתמש בקמפיין הפרסום שלנו. קמפיין פרסום או מסע יחסי ציבור, יכול לכלול את מגוון האמצעים כגון- דפוס, שילוט חוצות, קמפיין טלביזיה רדיו ועיתונות, קמפיין בפייסבוק, קמפיין בגוגל, ועוד.
עולם השיווק היום שופע באמצעי פרסום ו קידום לעסק התקדמות מהירה של כלי הפרסום הויזואלים בסוף האלף השנייצרו עולם שיווקי שלא הכרנו. המדיה המסחרית פתחה פתח עצום לפרסומות עתירות תקציב, המדיה הכתובה למרות שאבדה מכוחה, עדיין מצליחה לייצר כמות עצומה של פרסום מידי יום בעיתונות הכתובה, תחנות הרדיו הן התחרות הזולה לפרסום הויזואלי ולכן גם שם התחרות לא קטנה.

 

מדיה מודפסת

קמפיין מודפס יכלול את מגוון כגון כרטיסי ביקור, פרוספקטים, מעטפות ומכתבים לדיוור ישיר, פולדרים, דיסק מודפס הכולל את לוגו החברה ותוכן שיווקי בתוכו (כגון סרט תדמית), שקיות או אריזות מודפסות, שילוט, דוכנים קטנים וגדולים, רולאפ, עטים מודפסים, חוברות ועוד מגוון מוצרים שיסייעו לקמפיין.

אמצעי תקשורת

פרסום במדיה הדיגיטאלית כגון טלביזיה בערוציה השונים, רדיו, עיתונים, שלטי חוצות דיגיטליים ועוד. חשוב מאוד כאשר פונים לפרסום באמצעי התקשורת השונים, לנצל את המדיה המגדרית. פרסום נכון למגדר מסויים יכול לייצר תוצאות טובות בהרבה מפרסום כללי לציבור הכללי.

שיווק ופרסום באינטרנט

מה ששינה לגמרי את פני הפרסום העולמי, היה הקמת העולם הוירטואלי המוכר בשם המקוצר   WWW או בשמו המלא  World-Wide Web, שהצטרף לחגיגה גם הוא. בסופו של דבר מה שהביא את עולם ה-WEB לשיאו היה רעיון הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק ומייספייס. רשתות עסקיות כגון Linkedin ואתרי בלוגים כגון טוויטר יצרו גם הם סגנון שיווק אחר. היום האפשרויות להגיע לקהל היעד שלך הן מגוונות וממוקדות יותר מאי פעם. אמצעי השיווק המוכרים ביותר, בתחום ה שיווק באינטרנט הם - קידום אתר בגוגל בצורה טבעית (קידום אתרים אורגני), קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל (התשלום על פי הקלקה בלבד או PPC) באנרים פרסומיים, מיניסייט או דף נחיתה מעוצב ומותאם לקמפיין ועוד.

אנו בטוהר מולטימדיה נשמח לסייע לך להבין טוב יותר כיצד עליך לפעול בכדי לקדם נכון את העסק שלך ובשילוב כל האמצעים הרלוונטיים לעסק שלך. העבודה תעשה תוך שימת דגש לייחודיות של העסק שלך וסגנונו היחודי. הזמינו פגישה בבית העסק שלכם עם יועץ שיווקי, אשר ילווה אתכם משלב הרעיון לקמפיין, שימוש באמצעי המדיה השונים והמתאימים לכם, השילוב בניהם, חלוקת התקציב ע"פ אסטרטגיה שיווקית מתאימה והכול תוך הצמדות לתקציב שלך. אנו נספק לך גם את הייעוץ המתאים וגם את נתן השירות המבוקש כגון - מגוון אמצעי דפוס ופרסום, סיוע בהכנת קמפיינים למדיות השונות קידום העסק שלך באינטרנט אתר אינטרנט, מיניסייט ועוד.

צור עמנו קשר ל-1700-704-676 ונשמח לסייע לך

טוהר מולטימדיה... הדרך שלך להצלחה